India 2013 - Reisverslag uit New Delhi, India van Nick W - WaarBenJij.nu India 2013 - Reisverslag uit New Delhi, India van Nick W - WaarBenJij.nu

India 2013

Door: Nick W.

Blijf op de hoogte en volg Nick

22 Augustus 2013 | India, New Delhi

Na veel nieuwe mensen te hebben ontmoet, het lekkere eten, het ziek worden van het eten, het wegrennen voor een aap, de lijken in de Ganges rivier en het bijna opgelicht worden door je taxichauffeur is nu mijn laatste dag aangebroken.
Ik ga weer terug naar het land waar de koeien achter hekken staan en waar je een boete krijgt voor onnodig claxoneren.
Het was echt een GEWELDIGE trip die ik nooit meer ga vergeten. Ik heb een kijkje mogen nemen in een mooi en bijzondere cultuur.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de berichtjes! Het is altijd fijn om wat te horen of te lezen.

Vandaag ga ik nog even genieten van alle drukte om mij heen in de hoofdstad Dehli.

Bidai ki namaste en hopelijk tot volgend jaar!!

PS: ALs je mij in Nederland ziet dan hoef je niet naar me te toeteren want daar reageer ik niet meer op haha.

  • 22 Augustus 2013 - 10:29

    Jos:

    Ik weet dat je het naar je zin hebt gehad, maar ik ben blij dat ik je morgen weer kan halen. tot morgen gr papa

  • 22 Augustus 2013 - 10:35

    Shelly:

    Mooi om te lezen dat je het zo goed hebt gehad !
    Wat n ervaringen heb jij op gedaan!
    Zal vast ook fijn zijn om straks weer lekker thuis te zijn en in je eigen bed te kunnen slapen!

    Liefs Shelly

  • 22 Augustus 2013 - 11:11

    Tijs:

    Mooie verhalen vriend! We moeten snel ff een drankje doen, zodat je me nog veel meer verhalen kunt vertellen :D
    Spreek je snel!
    Free hug! Haha

    Laturr

  • 23 Augustus 2013 - 16:37

    Sylvia:

    Wat heb jij een ervaringen opgedaan,lijkt mij idd een reis die je nooit meer vergeet!Vanavond kom je weer thuis,wat zal dat raar voor je zijn maarook wel weer een weelde he,want je mag toch wel zeggen na het lezen van jou verhalen,dat wij in een welvaart leven ondanks de crisis, als je daar geweest bent en gezien hebt wat jij hebt gezien zijn wij met zijn alleen toch wel heeeel rijk he!!Fijne reis naar huis Nick, en nog een fijne week thuis gewenst(voor je het weet sta je weer voor de klas):-) Xxx Sylvia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India

Backpacken India

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2013

India 2013

14 Augustus 2013

Bamboozling

06 Augustus 2013

No land,but a continent

27 Juli 2013

Incredible India

19 Juli 2013

Dehli
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 747
Totaal aantal bezoekers 22687

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: