India 2013 - Reisverslag uit New Delhi, India van Nick W - WaarBenJij.nu India 2013 - Reisverslag uit New Delhi, India van Nick W - WaarBenJij.nu

India 2013

Door: Nick W.

Blijf op de hoogte en volg Nick

22 Augustus 2013 | India, New Delhi

Na veel nieuwe mensen te hebben ontmoet, het lekkere eten, het ziek worden van het eten, het wegrennen voor een aap, de lijken in de Ganges rivier en het bijna opgelicht worden door je taxichauffeur is nu mijn laatste dag aangebroken.
Ik ga weer terug naar het land waar de koeien achter hekken staan en waar je een boete krijgt voor onnodig claxoneren.
Het was echt een GEWELDIGE trip die ik nooit meer ga vergeten. Ik heb een kijkje mogen nemen in een mooi en bijzondere cultuur.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de berichtjes! Het is altijd fijn om wat te horen of te lezen.

Vandaag ga ik nog even genieten van alle drukte om mij heen in de hoofdstad Dehli.

Bidai ki namaste en hopelijk tot volgend jaar!!

PS: ALs je mij in Nederland ziet dan hoef je niet naar me te toeteren want daar reageer ik niet meer op haha.

• 22 Augustus 2013 - 10:29

Jos:

Ik weet dat je het naar je zin hebt gehad, maar ik ben blij dat ik je morgen weer kan halen. tot morgen gr papa

• 22 Augustus 2013 - 10:35

Shelly:

Mooi om te lezen dat je het zo goed hebt gehad !
    Wat n ervaringen heb jij op gedaan!
    Zal vast ook fijn zijn om straks weer lekker thuis te zijn en in je eigen bed te kunnen slapen!

Liefs Shelly

• 22 Augustus 2013 - 11:11

Tijs:

Mooie verhalen vriend! We moeten snel ff een drankje doen, zodat je me nog veel meer verhalen kunt vertellen :D
    Spreek je snel!
    Free hug! Haha

Laturr

• 23 Augustus 2013 - 16:37

Sylvia:

Wat heb jij een ervaringen opgedaan,lijkt mij idd een reis die je nooit meer vergeet!Vanavond kom je weer thuis,wat zal dat raar voor je zijn maarook wel weer een weelde he,want je mag toch wel zeggen na het lezen van jou verhalen,dat wij in een welvaart leven ondanks de crisis, als je daar geweest bent en gezien hebt wat jij hebt gezien zijn wij met zijn alleen toch wel heeeel rijk he!!Fijne reis naar huis Nick, en nog een fijne week thuis gewenst(voor je het weet sta je weer voor de klas):-) Xxx Sylvia.