Laatste week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: nickiew

Blijf op de hoogte en volg Nick

21 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi hoi,

Hier weer een berichtje uit het land van de glimlach. Er is tussentijds weer veel gebeurd en ik heb weer een hoop gezien. Ik ben na 4 dagen vertrokken uit Koa tao. Ik moest weer op een #&%& nachtboot slapen om verder te kunnen reizen naar Koh Phi Phi. Ze hadden op de boot 100 matjes naast elkaar gegooid en je mocht een matje uitzoeken. Het was allemaal heel smal en je had weinig ruimte. Dan maar hopen dat er mooi vrouwen naast mij kwamen liggen. Deze droom spatte al snel in duigen toen er een grote gozer naast mij kwam liggen! Lagen we daar met 50 man lepeltje lepeltje!
Ik keek om 6 uur 's ochtends uit mijn raam en zag land! Ik wist niet hoe snel ik van de boot af moest! Ahhh freedom!!
Ik werd verder begeleid naar Koh Phi Phi met een minibus. Op Koh Phi Phi hebben ze nog mooiere stranden. Ik ben hier wezen snorkelen en heb veel vissen en andere levende wezens onder water gezien. Er waren ook haaien, maar die hebben we niet kunnen vinden. Jammer!
Ik ben hier uiteindelijk maar 2 nachtjes gebleven! Ik had een onvoorstelbaar mooi uitzicht vanaf mijn kamertje. Na een week in de zon en op het strand ging ik terug naar het vaste land. Eerst Phuket, waar ik voor het eerst te maken had met 2 onaangename situaties. Het liep gelukkig allemaal goed af en ik voel mij hier nog steeds veiliger dan in Rotterdam! Vervolgens ben ik een dag naar Krabi gegaan. Tempeltje, marktje, winkeltje en toen busje terug naar Bangkok. Wat een helle rit was dat! 13 uur in een bus met spicy chicken wat verkeerd was gevallen! Mij er doorheen geworsteld en om 6 uur in de ochtend een guesthouse gezocht en gevonden. Eindelijk lekker in bed met een aircootje... Begonnen ze 2 uur later het gebouw naast mij te slopen met een drilboor en hamer. SHUT UP EN LAAT MIJ SLAPEN!!! ach, dan maar effies een tuktuk aangehouden en mezelf naar Chinatown getransporteerd.
Ik ga (vandaag) een fietstour doen van 3 uur door bangkok! Dit wordt georganiseerd door een Nederlander, lijkt me leuk!
Het is hier nu zaterdag 9 uur maar, ze zijn alweer heel fijn bezig met een drilhamer :)! Ik ga nu mijn spullen pakken en op zoek naar een ander hotel!
Nog een klein weekie en dan ben ik weer in Krimpen town!

De groeten vanuit een warm bangkok!

Ik hoor van jullie!!!

  • 21 Juli 2012 - 07:21

    Mama:

    hahahah humor heb je wel gelukkig, jeetje met je lepeltje lepeltje hahah.
    Fijn dat het allemaal goed gaat en wat een gave foto's Nick. Super hoor! enne idd nog even en je bent weer thuis [ben stiekem blij] maar geniet jij nog maar van je reis, love you xxx mama

  • 21 Juli 2012 - 07:23

    Papa:

    mooie plaatjes jongen , geniet er nog van en vergeet niet te doen wat je nog wilt doen . hou je haaks . Groetjes

  • 21 Juli 2012 - 08:46

    Opa En Oma Vuijk:

    hai Nick, opa fietst vandaag ook maar 100 mijl en jij? ik zit nu met je moeder koffie te drinken en de zon schijnt. we genieten van je reisverhalen. jongen wat zie je een mooie dingen om jaloers op te worden. Nick nog een paar dagen genieten en dan richting Holland vliegen. jongen we kijken naar je uit liefs opa en oma xxx

  • 23 Juli 2012 - 14:31

    Anita:

    Hoi Nick
    ja alweer je laatste dagen. wat vliegt de tijd maar voor jou een mooie tijd.
    Geweldig allemaal. Geniet er nog maar van. Hier is het inmiddels mooi weer geworden dus je komt niet in een koud en regenachtig kikkerlandje terug.
    Nog goede reis verder en bekijk wat je wil bekijken.
    Groetjes Anita (collega van je moeder)

  • 24 Juli 2012 - 17:24

    Brigit:

    Hoi nick, het zit er alweer bijna op joh!
    Zo te lezen heb je het fantastisch gehad.
    Nog een paar dagen genieten.
    Alvast een hele goede terug reis.
    Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Groetjes brigit

  • 26 Juli 2012 - 09:58

    Larissa:

    Hey Nick,

    Gaaf allemaal om te lezen en de foto's te zien.
    Het zit er weer bijna op voor je. Geniet er vandaag nog van.
    Morgen kan je moeder je weer in de armen sluiten ;-)

    Ik ga de verhalen nog wel horen (via je moeder)

    Een hele fijne en voorspoedige terugreis.

    Groetjes,
    Larissa!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

thailand 2012

Voor het eerst backpacken!
en gelijk naar Thailand.
Spannend!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Laatste week

11 Juli 2012

Paradijs!!!!

06 Juli 2012

Weekie voorbij

03 Juli 2012

Reisdag

03 Juli 2012

Reisdag
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 22694

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: