Reisdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: nickiew

Blijf op de hoogte en volg Nick

03 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

hee people,

hier nog een klein berichtje vanuit azie. ik heb hier in chiang-mai weer ontzettend veel moois gezien. nu is het tijd voor mij om weer te vertekken. ik pak zo de trein naar ayuthaya. Daar zal ik een dag en een nacht blijven. Ik zal vanuit ayuthaya weer verder reizen naar het zuiden. ik moet zometeen 13 uur in de trein zitten.
Het gaat nog steeds goed hierzo. Paar nederlanders en mensen uit andere landen ontmoet.
Het is hier zo'n 30 graden en haast geen regen.

Het ga jullie goed!!

Tot horens

  • 03 Juli 2012 - 13:47

    Fam. Kapoen:

    Wat geweldig Nick dat je het zo naar je zin hebt. Geniet! xxx

  • 03 Juli 2012 - 14:29

    Chais:

    in gedachten mee reizen...net zo Leuk! Het is te Gek! zo te lezen tot horens

  • 04 Juli 2012 - 12:45

    Margo:

    Hey Nick,
    Leuk om te lezen dat je geniet van alles wat op je pad komt.
    Vandaag ben je al een week weg.Het gaat zo snel.
    Je moeder praat iedere dag over je en hoe trots ze op je is.Ze heeft ook gelijk.Je kind zo groot en volwassen zien worden,maakt je ook gigantisch gelukkig.Petje af voor je Nick.
    Ga nog even buiten zitten.Nog een dag warm en is het weer afgelopen.Ja, dat is Holland.
    Doe voorzichtig en groetjes van mij,
    Margo

  • 05 Juli 2012 - 08:12

    Larissa:

    Hey Nick,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en zo lekker geniet!!! Hoorde van je moeder dat je haar scooter ook leuk vind ;-)

    Have fun en tot je volgende verhaal!!

    Goetjes,
    Larissa

  • 05 Juli 2012 - 13:06

    Mama:

    Fijn om je gister even op skype te zien lieverd deed me goed. Heerlijk dat je zo geniet en je echt een travellerboy bent. Je klinkt ook zo zeker en vol zelfvertrouwen over deze reis fijn hoor!. Dat het eten zo lekker is, is toch ook fijn he! zal nu elke avond skype aanzetten en zie ik wel of je erop komt. geniet en liefs van je Moedertje.

  • 06 Juli 2012 - 10:45

    Britt:

    Hej Nick,

    ik dacht ik ga je verhalen eens lezen!
    wat leuk allemaal.. volgens mij heb je al veel gezien :)
    veel plezier nog !!
    geniet er lekker van..
    hier moet de zomer nog 'beginnen'
    (en de vakantie..)

    ciao .. om alvast je italiaans te oefenen.

  • 08 Juli 2012 - 11:37

    Martha:

    Jeetje Nick, wat super, dat het zo lekker loopt voor je en je in zo'n korte tijd al zoveel hebt gezien. Ik kan niet wachten op de foto's. En volgens mijn broer heb je mazzel met zo'n weinig regen, want normaal regent het veel meer in deze tijd. Geniet ervan. Je bent een echte bagpacker!!
    Groetjes en tot je volgende verslag.
    Martha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

thailand 2012

Voor het eerst backpacken!
en gelijk naar Thailand.
Spannend!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Laatste week

11 Juli 2012

Paradijs!!!!

06 Juli 2012

Weekie voorbij

03 Juli 2012

Reisdag

03 Juli 2012

Reisdag
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 22693

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: