Paradijs!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu Paradijs!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu

Paradijs!!!!

Door: nickiew

Blijf op de hoogte en volg Nick

11 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi piepeloi,

Ik heb weer veel berichtjes ontvangen uit ons kikkerlandje en dat doet mij goed.
Hier dan weer een berichtje uit het verre oosten!
Na Hua hin (waar ik het ongelofelijk naar mijn zin heb gehad) ging ik op doorreis naar een eilandje. De planning was om naar het eiland Koh samui te gaan. Met veel mensen een babbeltje gemaakt en die vertelden mij dat ik beter naar Koa tao kon gaan! Het zou er minder duur zijn en een stuk rustiger. Achja,, doen we dat toch gewoon! Na een lange treinreis moest ik met de nachtboot naar Koa tao. Ik vertrok 's avonds om 23:00 uur en kwam om 05:30 in de morgen aan.
Liep ik daar met mijn verstrooide kop om half 6 op een eiland. Alles was uiteraard nog dicht en zag wat dronken met op de grond zitten. afijn, dan maar wachten tot er iets open ging! Ik ben maar op het strand gaan zitten met een boekie!
Rond een uur of 9 ben ik een guesthouse gaan zoeken. Eventjes nog een paar uurtjes slaap gepakt en toen het eiland opnieuw bekeken.
Het is hier serieus zo mooi! Wit strand, heldere groene zee en prachtige natuur. Heaven!
Hier blijf ik nog wel een paar dagen.
Ik heb vandaag een scooter gehuurd en het eilandje rond gecrossed! Was kicken! Fotos volgen!
Mooie "prive" stranden en heerlijk eten!

Voor de rest gaat het allemaal goed, ben nie eenzaam en praat nog steeds niet tegen mijn volleybal!

Het ga jullie goed en ik laat weer van mij horen!

Groetjes Nick

  • 11 Juli 2012 - 07:59

    Mama:

    Fijn weer wat te lezen Nick enne...je komt toch wel terug he! hahah zo mooi strand en heerlijk eten. En nu ik een scooter heb moet JIJ ook scooter rijden [heb je wel door]. Prive strand toe maar! en niet eenzaam en praten tegen jezelf.....laat dat maar aan je moeder over die kletst tegen de bloemkolen bij AH. [je kent me]. Nou lieverd heb jij nog wat te wensen verder? ik ga de hond uitlaten in de regen. xxxxxx liefs mama

  • 11 Juli 2012 - 08:30

    Celine:

    hee nickie,
    Wat een prachtige foto's van het strand! Ik ben zo jaloers op je haha. Jij ligt lekker met je billen op het strand en ik maar keihard werken elke dag! Ik ben blij om te lezen dat je het zo naar je zin hebt tijdens je reis. Geniet er nog even van want voor je het weet loop je hier weer in de regen!

  • 11 Juli 2012 - 09:13

    Chaissie:

    Wow kicke...wat een mooie strandjes paradijsje om je heen !Beetje varen ,beetje scooter rijden en lekker eten,strandje liggen...men lekker genieten want de tijd vliegt voorbij.He psssst in je zelf kletsen is niet erg,je eigen antwoord geven wel haha.

  • 11 Juli 2012 - 10:57

    Tante Tina:

    Wat een mooie foto's Nick. Geweldig zeker om daar zo rond te reizen. Cals houdt mij op de hoogte van je reis.
    Veel plezier en een dikke zoen achter je oren!

  • 11 Juli 2012 - 11:37

    Papa:

    Ziet er niet beroerd uit daar , zulke stranden heb je geloof ik niet in nederland. Gr papa

  • 12 Juli 2012 - 08:09

    Larissa:

    Hey Nick,

    Kwijl.... kwijl....... je wilt ons jaloers maken, ik heb je door!!!
    Vanmorgen in enorme regen en onweer naar mijn werk gereden, hier dus ook lekker aan het genieten van de zomer. Zucht......
    Nou neem het er maar lekker van en enjoy!!!!! (ps. je kan nog lang genoeg werken in je leven...)

    Groetjes,
    Larissa

  • 12 Juli 2012 - 12:31

    Margo:

    Hallo Nick.

    Alles goed daar om te zien en lezen.
    Wat leuke fotos! Ja dat is echt Thailand, een paradijs op aarde.
    Nou wij worden ook bruin hoor, maar door de roest (van de regen). Ha, ha.
    Het gaat je goed en let goed op jezelf.


  • 12 Juli 2012 - 17:26

    Opa En Oma Vuijk:

    Hoi Nick, wat geniet jij en wat zie jij een mooie en een hoop panorama's en dat in het echt het is niet te geloven.
    Hier kunnen wij alleen maar van dromen al reizen wij een beetje met je mee.
    Je stralende snoet spreekt boekdelen, wat zal je een verhalen hebben als je thuis komt.
    Je bent ver weg maar in onze gedachten toch heel dicht bij xxx liefs opa en oma

  • 14 Juli 2012 - 14:24

    Anita:

    Hoi Nick
    Op die strandjes is het volgens mij wel uit te houden maar ja dan zie je niet zoveel. Wel lekker voor een dagje tussendoor. Gaaf hoor wat je allemaal ziet en ik denk dat je heel wat meemaakt. Je zal als je terug komt veel verhalen hebben..
    Groetjes en nog veel reisplezier
    Anita (collega van je moeder)

  • 16 Juli 2012 - 22:28

    Harrie:

    Hey jongûh
    Geniet er maar van hier valt 35mm regen
    een scooter is dan geen optie
    volgens mij regent het al 24uur
    een jaloerse greet from krimpencity
    hopen dat je een beetje zon mee terug neemt ;o)

  • 17 Juli 2012 - 17:02

    Simone:

    Hallo lieve schat,

    Wat goed om te horen dat je het zo leuk hebt daar! De foto's zien er ook niet verkeerd uit, wat fantastisch allemaal! Hoop dat je flink geniet, voor je het weet is het voorbij. Dan zit je hier weer in de zeik regen.. Maar voor nu: carpe diem, geniet van het moment en nog meer van dat soort cliche opmerkingen, maar doe het wel, ENJOY! En gelukkig heb je Mr. Wilson nog niet nodig gehad, dan zit t wel goed ;)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

thailand 2012

Voor het eerst backpacken!
en gelijk naar Thailand.
Spannend!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Laatste week

11 Juli 2012

Paradijs!!!!

06 Juli 2012

Weekie voorbij

03 Juli 2012

Reisdag

03 Juli 2012

Reisdag
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 22666

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: