Weekie voorbij - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu Weekie voorbij - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Nick W - WaarBenJij.nu

Weekie voorbij

Door: nickiew

Blijf op de hoogte en volg Nick

06 Juli 2012 | Thailand, Hua Hin

hoi hoi,

jaa en toen was er alweer een flinke week voorbij! Gaat onzettend hard. Ben via chiang-mai naar Ayuthaya gegaan. Daar weer een aantal tempels gedaan. Ik heb daar een tour gedaan met 2 nederlandse meisjes! Milou en Arlette! 'S avond wat gegeten. De volgende dag ben ik vertrokken naar Hua hin. Dit is een plek onder Bangkok. Het was een lange reis en veel muziek geluisterd. Ik kwam in de avond aan in Hua hin dus ben ik gelijk op zoek gegaan naar een guest house. Effe wat junkfood gegeten hoor, noodles kwamen effe mn strot uit ;). Met een flinke burger achter mijn kiezen effe door de stad gelopen ennwar gedronken in een barretje. Na een vermoeiende dag lekker mijn bed ingekropen. De volgende ochtend direct naar het strand gegaan. Lekker ontbeten op het strand met een krantje en het zonnetje! Genieten dus! Je merkt wel dat het hier wat duurder is dan in het noorden. Maar voor 3 euro een flink ontbijt en een glas thee, hoor je mij niet mopperen. Beetje gevoetbald met wat jongens. Paar gratis drankies van ze gewonnen met hooghouden :).
In de avond heb ik lekker groente gegeten met uitzicht op zee. Morgen weer een dag genieten hier!

Het is hier zo'n 28 graden, warm dus.
"Goed insmeren hoor" jaaaaa doe ik!
Allemaal leuk dat jullie mij volgen en ik ga nu proberen om fotos toe te voegen.

Groetjes nick

ps. Boris van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Cheers mate!

  • 06 Juli 2012 - 17:33

    Mama:

    Wauw gaaf zeg en wat ligt daar nu op je bord? vreemde kleur dat vlees hahah. Maar je voelt je goed en dat is belangrijk. Lief zeg dat baby olifantje en ik heb gehoord dat je met olifanten in de rivier heb gelegen en ze hebt afgeboend. Je staat erg vrolijk op de foto's en dat doet me goed. Ik kijk uit naar meer foto's en heerlijk dat je in de zon ligt en geniet. Hou je taai lieverd en tot gauw op skype. xx je moeder

  • 08 Juli 2012 - 19:14

    Larissa:

    Hey Nick,

    Zo te zien heerlijk naar je zin.
    En wat superrrrrr schattig dat kleine olifantje..... so cute!!!!

    En junkfood, daar mag je je af en toe best op trakteren. Maar wat is dat voor vlees in dat ene bord brrrr... zou ik mn tanden niet in zetten hihi...

    Nou geniet er nog lekker van en tot je volgende verhaal en foto's.

    Groetjes!!!!!!!


  • 09 Juli 2012 - 14:42

    Papa:

    Met een cocosnoot op een wit strand liggen. Wat moet het moeilijk vertoeven zijn daar. Hier regent het momenteel.
    Hou je haaks makker en veel plezier.

  • 10 Juli 2012 - 20:07

    Barrie:

    Hoi Nick,
    zo te zien / lezen verveel je je niet in het verre Thailand. Wat een andere wereld is het toch met die tempels he. Het zal zeer de moeite waard zijn zo'n land door te reizen. En alle mensen die je daar ontmoet is natuurlijk ook leuk. En spreek je zeker al wat woordjes Thais ?
    Fijne weken nog en veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

thailand 2012

Voor het eerst backpacken!
en gelijk naar Thailand.
Spannend!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Laatste week

11 Juli 2012

Paradijs!!!!

06 Juli 2012

Weekie voorbij

03 Juli 2012

Reisdag

03 Juli 2012

Reisdag
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 22664

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: