Mijn eerste backpack reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick W - WaarBenJij.nu Mijn eerste backpack reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick W - WaarBenJij.nu

Mijn eerste backpack reis

Door: nickiew

Blijf op de hoogte en volg Nick

03 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Hello,

Over een poos is het zover, mijn eerste backpackreis. Ik ga voor 4 weken naar thailand. Ik kijk er ontzettend naar uit!!
Ik heb al een beetje mijn route bepaald.
Ik land in bangkok om vervolgens naar het noorden te vertrekken. Na een aantal dagen neem ik de trein terug naar bangkok om ook Zuid-Thailand te verkennen. Lekker genieten van de mooie stranden en het cultuur in het land.
Nu alleen maar wachten....

Groetjessss

  • 27 Juni 2012 - 16:39

    Mams:

    Wauw Nick daar ga je dan je zit nu in het vliegtuig. Vanmorgen hebben je pa en ik je uitgezwaaid. Geniet maar en ga veel moois zien en niet te bruin worden hoor!
    liefs Mama

  • 27 Juni 2012 - 20:19

    Fam. Kapoen:

    Lieve Nick,
    Wij wensen jou een behouden backpackreis!

    Groeten van Michiel, Cals en Mica xxx

  • 27 Juni 2012 - 20:20

    Fam. Kapoen:

    en.. we gaan je volgen hoor.

  • 27 Juni 2012 - 20:22

    Sylvia:

    Hoi Nick, je bent nu echt weg! Het is hier nu bij half11 in de avond, ik heb gezien dat je op tijd vertrokken bent maar heb werkelijk geen idee hoe laat jij het nu hebt, ik ga je volgen en wens je een hele fijne tijd,geniet ervan xxx, syl.

  • 27 Juni 2012 - 21:02

    Larissa:

    Hey Nick,

    Ik wens je een hele fijne reis vol mooie ervaringen! Geniet er intens van. Ik ga de verhalen van je moeder wel horen en zal af en toe even op je site spieken! Have fun!!!

    Groetjes,
    Larissa

  • 27 Juni 2012 - 21:55

    Irna:

    Hai Nick,
    Heel veel plezier en moois gewenst van ons vijven in het verre Tailand.
    Wij gaan meegenieten......!
    Liefs van ons.

  • 28 Juni 2012 - 17:50

    Papa:

    He makker je bericht ontvangen maak er wat van. Gr papa

  • 28 Juni 2012 - 17:59

    Margo:

    Hallo Nick.
    Fijn dat de vlucht goed is gegaan en kan je nu aan je avontuur beginnen.Travel safe. Groetjes, Margo

  • 29 Juni 2012 - 10:49

    Ezra:

    ik hoop dat je het leuk heb in thailand
    en dat je lekker thais gaat eten zou je de kaas missen.......

    Groeten Ezra

  • 30 Juni 2012 - 10:05

    Mama:

    Oh Nick wat heerlijk dat je je P. diploma hebt gehaald van school wauw wat moet jij je goed voelen geen ene onvoldoende gehaald op school dit jaar, ik ben zo trots op je lieverd gefeliciteerd xxx. Fijn om je eerste bericht te lezen en leuk voor je om mensen te ontmoeten met wie je kan omgaan. Ik hou van je liefs mama.
    PS: de stoel zit heerlijk hahahaah

  • 02 Juli 2012 - 11:03

    Opa En Oma:

    Lieve Nick, wat zijn we trots op jou jongen dat je je P gehaald hebt. Wij hadden ook niets anders verwacht, want je doet zo verschrikkelijk je best. Je bent onze oudste kleinzoon en genieten dikwijls veel van je verhalen. Nick geniet en ik zou zeggen kijk je ook met mijn ogen! dan geniet je voor 2. Wij reizen mee in gedachten en we missen je nu al jongen. Liefs opa en oma Vuijk.xxxxx

  • 02 Juli 2012 - 13:00

    Simone Missaar:

    Hoi Nick, hoe gaat het met je? hier alles goed. Loop nog steeds trouw met Sissi te wandelen. Hoop dat je hele mooie dingen ziet en mooi weer met veel zon. Neem de zon maar mee, want hier wil het nog steeds geen zomer worden. Fijne weken nog en groetjes van je bovenbuurvrouw Simone.

  • 03 Juli 2012 - 09:46

    Papa:

    he makker ,bijna alweer een week weg
    als ik naar de foto,s kijk die je hebt doorgezonden merk ik wel datjij jezelf niet verveelt. Hou je haaks en tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

thailand 2012

Voor het eerst backpacken!
en gelijk naar Thailand.
Spannend!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Laatste week

11 Juli 2012

Paradijs!!!!

06 Juli 2012

Weekie voorbij

03 Juli 2012

Reisdag

03 Juli 2012

Reisdag
Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 671
Totaal aantal bezoekers 22665

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: