Rebirth - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Nick W - WaarBenJij.nu Rebirth - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Nick W - WaarBenJij.nu

Rebirth

Door: De Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

17 November 2014 | Namibië, Windhoek

Lieve mensen,

De tijd is werkelijkwaar omgevlogen hier in Namibië. Het afscheid nemen en vertrekken van Schiphol voelt net als gister, maar daarentegen voelt het ook alsof we hier al langer dan drie maanden wonen en werken. Maar aan elk begin komt een eind en het einde is voor ons aangebroken.

Deze drie maanden heb ik ervaren een ongelofelijk leerzame ervaring en deze zal ik nooit en te nimmer meer vergeten. Het werken op een lagere school en het reizen door een prachtig land als Namibië voelt voor mij als een kans uit duizenden. Trieste beelden op school worden afgewisseld met prachtige beelden van het landschap en de cultuur.
Het is voor mij eens te meer duidelijk dat gelukzaligheid niet alleen te vinden is in menselijke relaties, maar het zit in alles om ons heen.
Om de dieren in het wild te zien, is waarschijnlijk het mooiste wat ik heb gezien. De giraffen en olifanten die naast je auto lopen en in de verte een leeuw onder een boom, laat een verpletterende indruk achter. "It makes you almost forget about all the suffering!"
Helaas is het voor ons tijd om weer deel te nemen in een maatschappij waar de zwarte pieten discussie het nieuws heeft overgenomen en waarbij de kerstboom bij menig mens al staat te branden (Bij ons ook, leukheid!) Maar, ik ben er klaar voor!

Ik wil jullie graag bedanken voor alle lieve, grappige en doelloze opmerkingen en berichten die altijd van harte welkom zijn, want het blijft altijd fijn om wat van het thuisfront te horen.

Tot snel iedereen!

Keep calm and travel on!

Nick Westbroek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Nick

Actief sinds 26 Nov. 2011
Verslag gelezen: 3248
Totaal aantal bezoekers 22644

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 19 November 2014

Namibië

16 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

India

27 Juni 2012 - 27 Juli 2012

thailand 2012

Landen bezocht: